Abstract | Izrađen je idejni projekt ceste od točke A (241 m.n.m.) do točke B (205 m.n.m.) na temelju dobivene podloge, podataka definiranih zadatkom i zadane konfiguracije terena. Cesta je lokalnog značaja 5. kategorije namijenjena mješovitom prometu, a položena je u brdovitom terenu od kamenog materijala. Na temelju gore navedenih podataka određena je projektna brzina koja je jednaka računskoj i iznosi Vr=Vp = 40 km/h, a najveći dozvoljeni uzdužni nagib je smax = 12%. Ukupna duljina ceste iznosi 1384,29 m i tlocrtno se sastoji od dva horizontalna zavoja (R1=95 m , R2=120 m) i tri pravca, a na trasi ceste postavljeno je 38 stacionaža. U vertikalnom pogledu cesta se sastoji od dva zaobljenja (uzdužni nagibi su s1=4,333%, s2=1,166% i s3=5,487%, a radijusi iznose R1=5000 m i R2=5000 m). Kolnik je širine 7 m i sastoji se od dva prometna traka širine 2,50 m te dvije bankine po 1,00 m. Poprečni nagib ceste u pravcu iznosi q=2,5%, u prvom zavoju q=4,35%, a u drugom q=3,7% te se vitoperenje odvija oko osi ceste na duljini prve prijelaznice s nagibom kosine vitoperenja Δs=0,285%. Kolnička konstrukcija sastoji se od habajućeg sloja od asfaltbetona AC8 surf debljine 3 cm, nosivog sloja od asfaltbetona AC16 base debljine 5 cm te od nevezanog nosivog sloja šljunka debljine 30 cm. Betonski cijevni propusti se nalaze na stacionažama km 0+180,00, km 0+901,46 i km 1+359,98. |