Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice
Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, 3 (2024), 1; 147-156. urn:nbn:hr:133:671050
Milanović, Nikolina; Iljkić, Ivana
Cite this document
Milanović, N. & Iljkić, I. (2024). Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice. Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, 3. (1), 147-156. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050
Milanović, Nikolina and Ivana Iljkić. "Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice." Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, vol. 3, no. 1, 2024, pp. 147-156. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050
Milanović, Nikolina and Ivana Iljkić. "Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice." Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja 3, no. 1 (2024): 147-156. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050
Milanović, N. and Iljkić, I. (2024) 'Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice', Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, 3(1), pp. 147-156. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050 (Accessed 14 January 2025)
Milanović N, Iljkić I. Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice. Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja [Internet]. 2024 [cited 2025 January 14];3(1):147-156. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050
N. Milanović and I. Iljkić, "Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice", Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, vol. 3, no. 1, pp. 147-156, 2024. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050. [Accessed: 14 January 2025]