Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice
Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, 3 (2024), 1; 147-156. urn:nbn:hr:133:671050
Milanović, Nikolina; Iljkić, Ivana
Citirajte ovaj rad
Milanović, N. i Iljkić, I. (2024). Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice. Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, 3. (1), 147-156. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050
Milanović, Nikolina i Ivana Iljkić. "Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice." Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, vol. 3, br. 1, 2024, str. 147-156. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050
Milanović, Nikolina i Ivana Iljkić. "Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice." Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja 3, br. 1 (2024): 147-156. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050
Milanović, N. i Iljkić, I. (2024) 'Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice', Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, 3(1), str. 147-156. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050 (Datum pristupa: 14.01.2025.)
Milanović N, Iljkić I. Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice. Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja [Internet]. 2024. [pristupljeno 14.01.2025.];3(1):147-156. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050
N. Milanović i I. Iljkić, "Primjena digitalnog alata Canva u marketinškoj komunikaciji visokoškolske knjižnice", Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, vol. 3, br. 1, str. 147-156, 2024. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:671050. [Citirano: 14.01.2025.]