diplomski rad
USPOREDBA VARIJANTNIH RJEŠENJA REKONSTRUKCIJE RASKRIŽJA PRIMJENOM MIKROSIMULACIJSKOG PROMETNOG MODELA

Ivan Kolak (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Građevinski fakultet Osijek
Zavod za arhitekturu i urbanizam
Katedra za građevinske konstrukcije, projektiranje i tehničko crtanje
Podaci o radu
NaslovUSPOREDBA VARIJANTNIH RJEŠENJA REKONSTRUKCIJE RASKRIŽJA PRIMJENOM MIKROSIMULACIJSKOG PROMETNOG MODELA
AutorIvan Kolak
Voditelj/MentorIrena Ištoka Otković (mentor)
Ivana Barišić (komentor)
Sažetak rada
Cilj ovog diplomskog rada je analizirati i usporediti varijantna rješenja primjenom mikrosimulacijskog prometnog modela. Uspoređeno je postojeće dvotračno kružno raskrižje na primarnoj urbanoj mreži grada Osijeka, sa rješenjem potencijalne rekonstrukcije u turbo kružno raskrižje, na razini idejnog rješenja. Dvotračni kružni tok „Đakovština“ nalazi se na relaciji gradskih i prigradskih tokova te se stvaraju velike gužve i prekoračenje kapaciteta u vršnim satima, što je uočeno snimanjem prometa na terenu. Turbo kružno raskrižje svojim načinom kanaliziranja prometa može dati bolje iskorištenje trakova u samom kružnom toku. U radu je prikazan postupak projektiranja turbo kružnog raskrižja na zadanom primjeru, primjenom software TORUS 5, kao dodatku za AutoCAD, a prema postojećim projektnim preporukama. Za izradu mikrosimulacije korišten je programski alat PTV Vissim, te su dobiveni rezultati analizirani i donesena je ocjena varijantnog rješenja.
Ključne riječidvotračno kružno raskrižje turbo kružno raskrižje rekonstrukcija mikrosimulacijski prometni model analiza rezultata
Naslov na drugom jeziku (engleski)APPLICATION OF MICRO-SIMULATION TRAFFIC MODEL IN COMPARISON OF ALTERNATIVE SOLUTIONS OF INTERSECTION
Povjerenstvo za obranuSanja Dimter (predsjednik povjerenstva)
Irena Ištoka Otković (član povjerenstva)
Ivana Barišić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Građevinski fakultet Osijek
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za arhitekturu i urbanizam
Katedra za građevinske konstrukcije, projektiranje i tehničko crtanje
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Građevinarstvo
Prometnice
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaGrađevinarstvo; smjerovi: Hidrotehnika, Nosive konstrukcije, Organizacija tehnologija i menadžment građenja, Prometnice
SmjerPrometnice
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra inženjer/inženjerka građevinarstva
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.ing.aedif.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-25
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The aim of this thesis is to analyze and compare variant solutions using the microsimulation traffic model. The existing two-lane roundabout at the primary urban network in the city of Osijek is compared with the decision of potential reconstruction in turbo roundabout, at the level of conceptual design. Two-lane roundabout "Đakovština" is located between city and suburban streams and that creates large crowds and overdraft capacity in peak hours, which was observed by recording the traffic on the field. With its way of channeling traffic, turbo roundabout can make better use of lanes in the roundabout. This thesis shows a method for designing turbo roundabout with examples, using software TORUS 5, as an addition to AutoCAD, and the existing design recommendations. Programming tool PTV Vissim is used to create microsimulation, and given results are both analyzed and valuated.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)two-lane roundabout turbo roundabout reconstruction microsimulation traffic model analyze of the results
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:586665
PohranioVesna Zobundžija